





























































































Цахим шуудангаар нууцад хамаарах материал илгээхгүй байхыг анхаарна уу!
Өргөдөл, гомдолд тавигдах шаардлага
Өргөдөл, гомдлыг хянан үзэхгүй байх, буцаах
1. Байгууллагын өргөдөл гомдлын бүртгэл, зохицуулалт, тайлагнал хариуцсан мэргэжилтэн нь өргөдөл, гомдлыг хүлээн авсан өдрөө түүнийг хүлээн авсан талаарх мэдээлэл, холбогдох зөвлөгөө, тайлбар, хариу өгнө.
2. Өргөдөлд заасан асуудлыг судлах, хариу өгөхөд хугацаа шаардлагатай бол тус асуудлыг холбогдох мэргэжилтэнтэй хамтран судалж хариу өгнө.
Өргөдөл, гомдлыг хянан шийдвэрлэх хугацаа
“Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг хянан шийдвэрлэх тухай” хуульд зааснаар дагуу өргөдлийг хүлээн авсан өдрөөс хойш 30 хоногийн дотор шийдвэрлэнэ. Шаардлагатай тохиолдолд уг хугацааг тухайн байгууллагын удирдах албан тушаалтан 30 хүртэл хоногоор нэмж сунгаж болно. Хугацаа сунгасан тухай өргөдөл, гомдол гаргагчид мэдэгдэнэ.
Өргөдөл, гомдолд хариу өгөх
Өргөдөл, гомдол хариуцсан мэргэжилтэн: Ц.Болормаа
Цагийн хуваарь: 08:30 – 17:30 (12:30-13:30 Цайны цаг)
И-мэйл: bolormaa.ts@lac.gov.mn
Утас: 7000-4020
Факс: 7000-4020